Inkoop en aanbesteding

De gemeente Haaksbergen heeft samen met Twentse gemeenten, de Veiligheidsregio en de Regio Twente het
inkoop en aanbestedingsbeleid aangepast aan de wetgeving (de Aanbestedingswet 2012).

We maken gebruik van het digitale aanbestedingsplatform Mercell. Hier worden de actuele aanbestedingen gepubliceerd en zijn de digitale aanbestedingsstukken op te vragen. Bedrijven kunnen zich kosteloos aanmelden bij Mercell. Alle nationale en Europese aanbestedingen worden daarnaast op TenderNed gepubliceerd. U kunt zich aanmelden op TenderNed om voor u relevante aanbestedingen te volgen. Voor meervoudig onderhandse aanbestedingen worden de genodigden geselecteerd op basis van de doelen zoals gesteld in het inkoopbeleid.Heeft u als ondernemer vragen over het inkoop- en aanbestedingsbeleid, onze inkoopvoorwaarden, de procedures en aanbestedingen? Dan vindt u hier meer informatie.

Inkoopbeleid en aanbestedingsbeleid

Het inkoopbeleid is voor de gemeente Haaksbergen de richtlijn bij inkoop en aanbestedingen.

Drempelbedragen aanbestedingen

Het drempelbedrag bepaalt welke aanbestedingsprocedure gehanteerd wordt.

Groslijst aanbestedingen

De groslijstsystematiek is een objectieve en transparante wijze van uitnodigen van leveranciers die gaan deelnemen aan onderhandse aanbestedingen.

Inkoopkalender

De gemeente is wettelijk verplicht opdrachten van een bepaalde waarde te publiceren.

E-facturen

Bij de gemeente Haaksbergen is het mogelijk om uw facturen per e-mail aan te leveren.

Vragen?

Neem contact op over ons inkoopbeleid en aankoopbeleid.

Contactgegevens

Blankenburgerstraat 28,
7481 EB Haaksbergen
Telefoon: (053) 573 45 67
gemeente@haaksbergen.nl

Archiefweb

Het kan zijn dat bepaalde informatie niet meer op onze website staat. Kijk in dat geval even in ons archief op Archiefweb (archief sinds 4 april 2016).