Commissie Bezwaarschriften

De commissie bezwaarschriften adviseert het college, de burgemeester of de gemeenteraad over besluiten en de daartegen gerichte bezwaarschriften. De commissie adviseert niet over besluiten die betrekking hebben op gemeentelijke belastingen. De commissie adviseert niet over besluiten die betrekking hebben op gemeentelijke belastingen.

Samenstelling Commissie Bezwaarschriften

Uw bezwaren worden behandeld door de commissie bezwaarschriften. De leden van deze commissie zijn niet werkzaam bij de gemeente Haaksbergen. Daardoor kunnen zij onafhankelijk advies geven. Hoe de commissie een bezwaar behandelt, leest u hier.  

De commissie bezwaarschriften bestaat uit de volgende personen:

  • De heer mr. M.C. Arnoldus als voorzitter en lid;
  • De heer mr. B. Rikhof als plaatsvervangend voorzitter en lid;
  • Mevrouw mr. M.A. Luttje als lid;
  • De heer mr. N. Brands als lid;
  • Mevrouw mr. Y.N. Teke – Bozkurt als lid;
  • De heer mr. M. Breukers als lid;
  • Mevrouw mr. G. Bussink – Klein Wolterink als lid.

Nevenfuncties

Jaarverslagen

Regelgeving

De werkwijze van de commissie is formeel vastgesteld in de Verordening commissie bezwaarschriften Haaksbergen.

Contactgegevens

Blankenburgerstraat 28,
7481 EB Haaksbergen
Telefoon: (053) 573 45 67
gemeente@haaksbergen.nl