Ga direct naar: Snelkoppelingen Hoofdmenu Zoeken Hoofdinhoud
Home > Inwoner > Paspoort, rijbewijs en uittreksels > Uittreksel Basisregistratie Personen
Het uittreksel Basisregistratie Personen (BRP) is een officieel document met uw persoonsgevevens. Het is een bewijs dat u in de gemeente Haaksbergen ingeschreven staat. Instanties kunnen om een uittreksel BRP vragen om uw persoonsgegevens te controleren. Het uittreksel vraagt u aan bij de gemeente. Dit kan digitaal (via DigiD) of persoonlijk aan de publieksbalie in het gemeentehuis. Let op: als u persoonlijk langskomt, moet u een geldig legitimatiebewijs meenemen.
Bij een digtiale aanvraag krijgt u het uittreksel binnen vijf dagen per post thuisgestuurd. Als u persoonlijk langskomt bij de publieksbalie in het gemeentehuis krijgt u het uittreksel meteen mee.
Op een uittreksel uit de BRP staan altijd uw naam, adres, geboortedatum en geboorteplaats. Maar instanties willen vaak ook andere gegevens van u hebben. Het kan per instantie verschillen welke gegevens van belang zijn. Daarom is het belangrijk dat u aangeeft waarvoor u het uittreksel nodig heeft. De medewerker die uw aanvraag in behandeling neemt, zorgt ervoor dat u het juiste uittreksel krijgt.
Uittreksel Basisregistratie personen (BRP) | € 8,10 |
Prijspeil: 1 januari 2024
Blankenburgerstraat 28,
7481 EB Haaksbergen
Telefoon: (053) 573 45 67
gemeente@haaksbergen.nl