Digitaal inkopen / aanbesteden

De gemeente wil haar inkoop- en aanbestedingstrajecten zo transparant en efficiënt mogelijk laten verlopen. Daarom worden de inkoop- en aanbestedingentrajecten zoveel mogelijk digitaal gedaan.

In Twente hebben we gekozen om dat via Mercell te laten verlopen. Dit is een website die borgt dat een aanbestedingstraject volledig digitaal kan verlopen.

Ook bij deze website kunt u zich als ondernemer gratis inschrijven. En ook van deze site krijgt u automatisch bericht, als er een aankondiging van het soort opdracht geplaatst is, waarvoor u uw interesse hebt laten blijken.

Contact
Voor meer informatie staat het u vrij om contact op te nemen met de persoon van een desbetreffende afdeling binnen de gemeente die de taken uitvoert/beheert. Ondernemen is nu eenmaal ook acquisitie voeren, en zorgen dat de betrokkenen uw bedrijf en haar diensten/producten kennen. Mocht u niet weten bij wie u moet zijn, neem dan contact op met de gemeente of met de inkoopcoördinator Carolien van Marle (053) 573 45 67. 

Contactgegevens

Blankenburgerstraat 28,
7481 EB Haaksbergen
Telefoon: (053) 573 45 67
gemeente@haaksbergen.nl